星期六, 8月 20, 2005

美麗由心開始?

首先, thank you fun fun、Francesca&肥姐darling的留言。Very surprise!第一次有3個留言啊!
更正: Puiyee也有!very hapi and surprise!& please give me your LINK!
To fun:
Of course good啦! o拿!你話ga! 一齊去ocean park呀,勾手指先!hehe!
(P.S.好pro咩?thanks!免費ga!轉過o黎呀!重可以成為我的team member呀!)
To Francesca:
我以為你會喜歡HK有Disneyland tim? I think u will become a big fan 呢??
你有無去過其他disneyland呀?(好期待曉晴係Enneagram中的甚麼type呢!快點去test然後告訴我吧!& 你去了哪間sch呀?得閒去探你。)
To 肥姐:
點解你有4個types ge?難道...你係人格分裂??
找一個晴天,一起去ocean park呀?過「異」人世界......(& 乜水上樂園拆左咩?)
今日,選港姐。「好睇嗎?唔, ......」
這問題見人見志啦!我就好久無看了。你們呢?
不過,今年有"殘酷孖寶"李克勤、梁榮忠; 有曾志偉同叻哥當MC所以吸引到我觀看。
美麗, 真係由心開始?但, 報章、雜誌及眾人的眼似乎只注意到佳麗們的外表,及各種整容疑雲、橙皮紋等的花邊新聞。甚至只注意佳麗們的重要部位(有無特別大胸的?有無露毛?等無聊事)......
而且, 無可否認的是,佳麗的質素真的比從前下降了。難保下幾屆的口號會變為「內在美與智慧並重」、「缺憾的美感」......
歷屆中,你最喜歡哪個呀?
我就最鐘意向海嵐同佘詩曼。因為她們都很美麗,而且我很喜歡向海嵐這個名字;又很愛看佘詩曼主演的<十月初五的月光>呀!她做祝君好,重有好姨做的QE同Chilam做的文初,套劇雖有點娘,但很touching。
而今日的生活,是這樣的:
早上去Wan Chai同祖母飲茶(I like her ver much,好少老人這樣cute同開通、幽默)。
然後回家,中午吃lunch後,去和爸媽買風扇。
現在, 看緊港姐。我估...8號、16號同18號啦!不過...7號、13號、15號又好似不錯woo!
(看到: 好搞笑又好過份, 叫18號答如她到了外地, 同個男仔一見鐘情, 要用身體語言同他表達「我都好鐘意你, 但唔想有婚前性行為, 婚後唔想同你野蠻亞媽住, 重要避孕」CRAZY! 點表達呀?大佬!重要唔俾時間想,即刻做出來!)
誰是冠軍? 一會揭曉!
有結果了!季軍是16號; 亞軍是15號; 冠軍是 ---- 8號 葉翠翠!(Yeah! 估中了兩個!)!

注意!如果你未留過言, 請看吧:
1. click 在diary下的'comment';
2. 留言;
3. 我會盡快回應你(想看便再去'comment'看我覆的留言)

2 則留言:

8/21/2005 11:08 上午 , Anonymous 匿名 說...

http://www.wretch.cc/blog/pui2
MY LINE~~
記住聽日去camp wo.....

 
8/21/2005 4:05 下午 , Blogger 亞齊 說...

To Onyee:
Wow! Really a big surprise!
Thank you very much for your coming!
I know u have a blog too, I will visit it and post comment!
Have a nice day!(I type in English is better as my Chinese is very slow!)

To Puiyee:
Your Line???
Of course I remember the camp la!
Don't worry for me.
I have not lose my mind!Hahaha!
&
Usually, in rainly days, the activities of the camp will be cancel;
and the activity in water will be cancel too cause of lightening!
This make me very hapi!!!
Because we can spend time at indoor places and we can do nothing but chatting!!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁