星期四, 9月 15, 2005

生命中不能承受之輕

今天事:
早上回去要把未作完的新聞稿作完, 昨夜找歷史的資料很晚才上床, 早上爸又吵醒了我, 很睏、很睏...約了他們八時回校討論, 我準時的回去, 卻發現他們全未回來, 真令人灰心!(F2又講早晨, 其實不知是不是抄襲別人的呢?)
上歷史, 要出去報告, 整個論點被miss lai推翻了, 不過沒有一點不滿, 因為沒有錯又哪有對呢?
上GEOG時mrs leung常引導我們的思考, 問我們問題, 心態是介乎想回答和不想回答之間, 十分茅盾。又不是很能掌握內客, 有點心驚驚。
然後lunch time吃杯麵, 終於有人跟我說明日出去吃了!全部也在學校吃, 難道我又帶飯嗎?Kill me!我又把亞丁和雯拉在一起開會, 亞丁真係唔話得, 勁落力! 找她當designer真係一個明智的決定。
之後上中化, 雯雯為miss chu的口頭禪--「呀」及「即係話」作了統計, 得出的數據是, 一堂內有一百三十八次「即係話」; 有三十六次「呀」, 真是一個紀錄!
放學去了!上學兩星期, 終於有日可以這樣早走了, 十分開心!
之後乘MTR回黃地, 回家後繼續看米蘭‧昆德拉的<生命中不能承受之輕>Nesnesitelna lehkost byti。
一本我認為是必看之作的書, 推介給大家!

1 則留言:

9/21/2005 11:02 下午 , Anonymous 匿名 說...

真係百幾次咁多架???
嘩嘩嘩嘩
雖然我聽落覺得佢講野好唔順啊

但唔知多成咁
呵呵

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁