星期四, 9月 08, 2005

大個

今天開了綠社的第一個會, 覺得自己要成熟些, 因為有好多人睇我頭。中一的時候的社長是秋嫦姐, 中二時是寶寶姐, 中三時是亞o里哥, 中四時是長人哥, 去年是亞Jo。他們都很出色, 尤其是秋嫦姐同亞Jo, 相比之下, 我好似有點比不上。以前有人說我同亞Jo無論係外形同參加的活動都差不多, 但係一個好認真, 一個就有點貪玩...
壓力, 都有些少, 不過我會繼續努力, 積極面對同改善。但係我想人係會大個的, 我覺得自己己好了很多, 相信大家不知道以前中一至中三的我是如何的喪玩。
而今日, 是這樣的:
早上乘MTR返學, 在調景嶺遇到miss choy, 和她一起坐, 無說話跟她說, 十分瘀。
跟著, 回課室傾文學的事(竟然有人早過我, 神奇!)。上了三堂GEOG, 都明白, 難道我真是這樣聰明?
小息, 周圍搵田徑的commitee, 撲來撲去。
之後的兩堂文學, 繼續發揮我的高超演技, 不斷微笑、點頭, 積極答問題...
(今日主題是<乖>, 傻hoyan想出來的, hehe...)
lunch time和小yen去買包返去吃, 之後上英文。
Mr Mok對答案對得很慢...
放學就開GH會&回家去~

2 則留言:

9/09/2005 8:49 下午 , Anonymous 匿名 說...

無咩功課...好妒忌!...= - ="
..難為我的3000字project+500字news cut <---b&s功課..
...仲要做m&s...shit!><

 
9/09/2005 9:48 下午 , Blogger 亞齊 說...

傻la, 梗係有功課!
不過唔打之麻。
加油吧!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁