星期六, 9月 10, 2005

老土? 我認

今日第一次去補英文, 約了井子一齊去, 個亞sir幾好笑。同時, 被他批評我們英文差, 是辛辣的一巴掌, 但摑醒了我。我會加倍努力的了!
今天事:
早上, renew了GH Forum, 有些同學在招募區留了名!很高興呢!
之後和亞媽去尖沙咀與親友飲茶, 熱鬧非常。
然後乘mtr到太子補習。
很平常的一天, 但心情卻是興奮而期待的。因為綠社, 因為文學激發的鬥心現正熾熱, 誇張些說, 就是我心中有一團火!(好老土...我認)
其實我們生活中常會有些不想要不想做的事物, 例如曾sir。不過, 既然情況暫時不可改變, 唯有靠自己的努力了, 所以我一回家就立即拿書出來預習及做功課。文學的同學, 自求多福吧!
看電視, 又做鐵達尼, 一套不能感動我的電影......

有事想說, 即使你說我老土也好, 古老也好, 我也要說。是這樣的, 我覺得每人也應懂得和別人相處的技巧, 為甚麼突然這樣說?因為有次在班和hoyan, pui2, funfun, 小yen, KATY房食包作lunch時, 剛巧有位同學進來, (不開名了)大家望也不望, 像無事一般繼續吃繼續說, 彷彿那人已成了透明, 滲入空氣中, 無色無味無臭......
然而, 當時我也沒我那人打招呼, 後來才感到這樣很不對, 很無禮。
我想的是---要是有多些人情味就好了!

5 則留言:

9/10/2005 10:10 下午 , Blogger 亞齊 說...

我絕對不會這樣的,
又無禮貌, 又小圈子...
ps. 我很掛住你地呀!

 
9/10/2005 10:26 下午 , Blogger 亞齊 說...

Forget it!
心知誰是誰非就得la。
肥姐好似好down wor都,
振作振作吧!

 
9/10/2005 11:49 下午 , Anonymous 匿名 說...

我愛肥姐!>3<
..但更愛lilian...卡~~(基信個個..)
not miss x....
..對我黎講..離開將官係好事....
..但唔好既就好...無左d熟人囉...

 
9/11/2005 12:53 上午 , Anonymous 匿名 說...

呀齊..如果黎到..有hide既功能..我先答到你囉...
=v="..咁既耶...唔好打日記啦...一係hide左佢...
又或者私下係icq講...

 
9/12/2005 7:36 下午 , Blogger 亞齊 說...

哦!
我重諗住冇人睇丫ma...
下次會小心d ga la!
thanks!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁