星期五, 8月 26, 2005

Do Right Things Right !!

今天事:
今日8:30落街跑了半個鐘,誰知 ,跑跑下落雨。淋到全身也濕了!(咒罵聲)之後,練了一會腳便回家去了。吃完lunch就上學去, 順便去APM拿回英語學習CD-ROM。回到TKO時在新都城門口碰到雯雯、Morning、包包他們, 便一起行回去。邊行邊笑,Morning話我做田徑主席,佢做副; 佢做越野主席,我做副...Hahaha... What a Crazy idea!
回到有個男人主持,好似叫Henry?講時以為自己好有台型,morning猛話悶,我就覺得OK啦!
然後玩遊戲,有三個家長同我地一組,本來都相安無事的,但之後他們喧賓奪主。爭住講爭住做,又暗串包包,搞到大家很不妥...=.=
不過最後都成功完成個game!^0^今次個課程的重點是要我們有策略同RTR,今次秘技則是: Begin With The End的思考, 都幾有用的。
十個開心!!!十萬個開心!!!一百萬個開心!!!
因為亞丁話會跑越野同學界, 又可以一齊練、一齊玩了。而且亞丁好乖女呢!做了份勁靚勁仔細的稿, she do the things right!
十分多謝丁同學!
&Sunday會同funfun、shunyan、鄭子去睇movie呢!VERY HAPPY DAY!!!

P.S. 井子, 你的新diary是什麼?我忘了...sorry...= . = (please留下LINK吧!)

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁