星期一, 9月 26, 2005

其實我很清醒

上堂時我會打欠呵、畫公仔、不望著老師, 但其實我是很清醒、很留心的! 好像Miss choy今天問我問題, 我就很神了...「呵!呵!呵!」
今天事:
早上6:40出門, 走去黃地的路水浸了, 便走去樂地乘MTR返校練跑, 要多乘一個站呢!返到去, 才知有人比我遲, Cross Country主席Morning也遲到呢...
跟我的三個F.1也幾好, 很乖, 表現不錯。只練了一set體能(yeah!)真舒服!
之後就上堂, 上中化, Morning、梓同、陳浩豬、康哥、珊姐和姿姐那組報告, 主題是孝, 很pro!
上文學, 我積極的舉手回答問題, 威!
上GEOG, 睇到上面吧?醒!
上UE, 都OK。但篇文十分低分, 有點失望, 但很快就振作起來!「努力呀!」
之後沒有吃lunch, 因為我要...練...仙...
然後Silent reading堂, 睇Miss choy印的英文資料, 也不很難, 薇薇的b今天又low了, 將英文的內容寫了在中文那邊...哈!哈!
最後上Hall聽「金錢管理」講座, 為Katy作了首歌「KT...KT...Chiu, Chiu,Chiu, Chiu....KT!」
放學後老孫又點我做事, 分45個校隊儲物櫃給所有校隊...(點分呀?三個人分一個都唔夠la?)= =

1 則留言:

9/27/2005 5:38 下午 , Blogger 亞齊 說...

你地先唔清醒ar...
蘭蘭, 肥姐...=.=|||b
你地食風食到懵左頂喇~
我好清醒...

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁