星期一, 9月 19, 2005

今天整日在家, 因為昨日上堂打free fight時受傷了, (和曾是全港冠軍的miss chan打, 取了二分, 也算雖敗猶榮吧?)我想, 上次發炎的舊患又發作了!而且,整條腿也瘀了(即使戴了護脛...)! 疼痛得厲害!
今天事:
亞媽一早就和我揉鐵打酒...對白如下, 出現了無數次:
齊:「喂喂喂!輕點行不行?很痛呀!」
ma:「哦!」
她更大力了。
齊:「喂!喂!喂!」
ma:「閉嘴好不好?」
齊:「......」
哈里路也!
下午打給funfun問composition點作, 不久後她又打給我問Section C的exercise要做至哪頁(完全不知要做的我...啞了...)。
星期一, TVB做<多啦A夢>,I LIKE IT!

P.S.去瘀的田七粉...苦過弟弟...

2 則留言:

9/20/2005 7:22 下午 , Anonymous 匿名 說...

嘩....呀齊~~
你好勁ar~
不過小心d ar^^
下次如果有比賽叫我去睇下ar~
haha....
你將會係我既第1個黑帶朋友呀~

 
9/20/2005 8:09 下午 , Blogger 亞齊 說...

好ar!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁