星期一, 11月 24, 2008

棟响架捷運上面

今天回善導寺那面的社法區上課。
就和平時一樣去搭校車,貪佢免費又入到個門口度。
但係行行下個司機話有一個胎爆左,所以會在台大正門讓我們下車去轉搭公車或其他交通去上學。最搞笑係見到有幾個男仔,一齊响校車臨開之前爆走咁爆上嚟呢架爆左胎的校車度,我陰陰嘴笑左出嚟...唔好意思...

上性別政治的課,老師整個小考你嘆下。
好在昨晚我沒有放棄睇書...
之後上東亞政治經濟,都聽唔明老師UP咩。
佢個樣成日完成左一句句子之後就反一反白眼咁,
其實我忍笑忍得好辛苦。

放學以後就搭捷運回宿去睡覺了。
棟响架捷運上面,我覺得自己拼了入一幅圖畫。
捷運上面的人和物和景,那種大班人一齊BEING在一架嘢度
快速移動,好似放了幾顆波子入一個細細地的紙皮包裝盒,然後盒子被推郁的城巿一景入面。
是不是我已經沒有想自己是外地人了?算不算是我習慣了這個城巿?

台北的氣味今天又回來了,雨的氣息回來了。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁