星期一, 11月 17, 2008

搞嘢


依伶、MOON、大佬、MAY、我

我地係五十四號攤位!



幾條友仔搞攤位宣傳中大同城大。
其他學校原來都搞得幾HEA下,

我地攤位,有嘢睇,有嘢玩架,重有傳單拎
識得叫人留低個EMAIL ADDRESS,派晒BROCHURES都可以SD番SOFT COPY比人
幾醒~

文化阿MOON的偉大作品"港式潮語"板:
哈哈哈...我的IDEA~

介紹麥兜和周星馳的電影;及其他HK的流行歌


但是最後我們沒有勝出比賽
加大WIN左
要倒貼$
但係我相信HK人的有效率有創意落力係會令人記得的。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁