星期日, 6月 08, 2008

Where am I?

香港城巿大學
政策與行政學系
分科:
政治與國際事務(Politics and International Affairs)
應用倫理(Applied Ethics)

多謝Ethics的蒲非沙們、導師們,令我成日都諗住果啲可能無答案的問題
走在街上,《人間狗鎮》的一幕幕在我腦中載浮載沉
想著想著,很想嘔...
說真的...
有頭脹脹、反胃、發冷(唔好講笑,我無病...)

我堅信係有Ethics呢樣嘢
(呢個係一個faith,唔係好logical,無咩support無咩argument,但係我信。如果咁同師兄們講,一定插死我...)
而且有啲野係唔可以改變的...

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁