星期四, 6月 05, 2008

原來我都會咁鬼衰...

:P
我個正在著草的衰大佬昨晚要我幫佢在MSN接收一些歌和相片,因為佢聲稱自己會在今個月番番入去...(其實我心諗:都唔知係咪)但係我已經準備去訓,就叫佢快D...十二點之前我要去訓,點知收到成十二點半都未得,而我都真係勁眼訓(而且非常堅持訓覺要熄電腦)。所以就同佢講話唔收了,因為佢話十二點前會得ge...
我叫佢入落"手指"、叫佢sd去自己email,佢又唔肯
之後佢就勁打電話番屋企,我都掛掉...

今日又打嚟叫我收,睬佢都傻。
明明有alternatives,
自己做到的又老點我做...唔掂喎...

所以我又唔肯幫,佢好大聲咁話:咁你即係唔幫我啫!
火都嚟...我就cut佢線,電話線都拔掉...

做咩本小姐要受你威脅先?
無論係感情上還係物理上的傷害及威脅...
我係唔受的

平時我係無咩所謂,但係咁樣我心腸可以好硬

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁