星期三, 6月 04, 2008

飛躍進步奬@義工


(上面係我和小敏一起設計的便條貼,都幾得)

今日放GPA,得到阿Joe昨晚報料,知道AIMS會在今朝9:00放。搞到我勁心急……因為大佬…我的奬學金要CGPA過三先會renew…Sem A本小姐得果3.00,邊到我唔比心機呀……

所以今個Sem,和我的fd約定要一齊努力,不可hea
鐘靜、Saman、小丸、小敏(my dear study buddy)……我地GO trip的人都約左話圖書館見的…

關係到自己的錢途和努力成果,所以勁想知個結果。9:00我就飆上去AIMS度睇了。我會比自己飛躍進步奬……3.66,拉埋係3.36

可以保得住!!實在太好了~

之後10:00和小敏返左CITY做義工,幫苗圃行動籌款重建在四川受地震損毁的學校。我地去入數、之後design義賣的便條貼、坐counter播片(其實係吹水多…)、去洗樓叫人捐$……直到差唔多18:00先散水。

p.s. 其實最開心係Movies and Psychology有A+
因為我自己都好鐘意自己篇Term paper
係用《Sybil》+Multiple Personality Disorder (MPD)寫的

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁