星期六, 10月 14, 2006

周星classic-4

國產凌凌漆
拿!好似呢個modelF40咁,表面上,佢係一個大哥電話,實際上,佢係一個鬚刨,方便我出席一D宴會埸合,能夠神不知鬼不覺咁剃鬚…呢個鬚刨model911,表面上,係一個鬚刨,實際上,佢係一個風筒…(再指住第二個風筒)

而呢個風筒只係表面的掩飾,事實上,佢亦係 一個鬚刨,問你死未﹖(凌凌柒)

古時有關雲長全神灌注捉象棋括骨療毒,今日有我凌凌漆聚精會神睇咸帶鋤骨囉彈頭。(凌凌柒,轉移視線分心大法)

呢支唔係普通既電筒,呢支係唔使電芯既太陽能電筒!o你有光源既時候佢會著,冇燈佢就絕對唔會著。如果想佢著,只要囉個電筒出黎照住佢…咁佢就會著啦!(文西)

我費一生既精力,集合十種殺人武器於一身既︰超級武器霸王!!產品編號︰「囉你命3000」,經已研究成功左啦!西瓜刀、單車鏈、火藥、硫酸、毒藥、手槍、手榴彈、三角錘,每樣都係獨當一面既,家下集合埋一齊,問你死未?(文西,超級武器霸王就係將以上武器用禾旱草捆在一起)

唉~~~你咁樣做係無用架,好似你呢D咁出色既男人,無論呢埋享邊,都好似漆黑之中既螢火蟲一樣,咁鮮明,咁出眾。你憂鬱o既眼睛,唏噓o既鬚根,神乎奇技o既刀法,重有o個杯 Dry Matinee……已經將你深深咁出賣左。雖然你係咁出色,但係行有行規,琴晚o個筆過夜數你都未找,叫雞唔洗俾錢呀﹖(好靚表姐同凌凌漆講)

凌凌漆:咁多年啦,我以為國家已經將我忘記左。 司令:點會呢,就算係一條底褲一張廁紙都有佢既作用。 凌凌漆:呢個比喻真係一流。
達文西:力拔山兮氣蓋世……凌凌漆:時不力兮騅不逝。達文西:阿七。凌凌漆:文西。達文西:我希望你叫我全名——達文西。

大內密探凌凌發
大夫~~~大夫~~~我係唔係有左唧﹖(劉以達)

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁