星期六, 10月 14, 2006

周星星classic對白-1

西遊記大結局 之仙履奇緣
曾經有一份至真o既愛情擺o係我面前,但係我冇去珍惜,到冇左o既時候先至後悔莫及,塵世間最痛苦莫過於此。如果個天可以俾機會我番轉頭o既話,我會同個女仔講我愛佢,如果係都要o係呢份愛加上一個期限,我希望係,一萬年。(至尊寶情深演繹,全片講過兩次。一次係呃紫霞、第二次係自願帶上金剛箍時最後說話)

做咩呀﹖你愛呀﹖你愛要出聲先得架,你愛我比你,你唔愛我當然唔會比你啦!無理由你話愛我唔比你,你唔愛我比你架嘛!大家講道理丫嘛!拿,我數三聲,你話愛唔愛喇喎。(唐三藏)

人同妖都有阿媽生,不過人係人那媽,妖係妖那媽。(唐三藏)

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁