星期五, 6月 13, 2008

多謝我寶貴的意見...

因為之前我去左果個GO的Trip
所以今日要返City比下意見
見番L2L的老師Eva,佢好好人的,我都幾鐘意佢...
覺得自己講的意見都幾得...(究竟我係咪太過自我膨脹?)
之後阿Victor都嚟埋一齊講...哈哈

之後去左拉巴,正呀!
依然係好吉,啱晒我
借左"Cognitive Psychology",係CCT用的...唔知會唔會睇唔晒
因為重有都幾難的"The Second Sex"(郁都未郁過...)

p.s. 吉吉的拉巴真係我的天堂
I'm lovin' it!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁