星期五, 6月 13, 2008

如果我搞得掂果27個英文字母

我坐左你個位啦!

如果你有睇過李修賢先生主演的警匪片
對呢句對白,一定唔會陌生
係表現出老差骨對於上司的不滿,令戲劇的予盾更加突出
(忠/奸;上級/下級;能者不能上位...)

今日,和我大佬跟我的對話有異曲同工之妙...

(我大佬-B/我-C)
B::我要去朗豪酒店度做,因為果度D女好靚
C:通常做酒店要識英文架喎,你得唔得呀
B:英文?我完全無問題丫!
C:係吓話,26個字母係完全識晒,但係痴埋一齊就有D難度喇
B:哈哈哈...係喇,你又知既...

考試局可唔可以話比我知,响呢度我用"O嘴"嚟形容我的心境及反應啱唔啱?

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁