星期日, 6月 22, 2008

Adventure with KT and siuyen

今日我上午在家中温習普通話的notes
因為明天有個quiz...
我的冬瓜未熟啊

下午呢,雖然酷熱天氣警告正生效(最高氣温係攝氏33度)、紫外線指數高達十二(強度屬於極高)......KT和siuyen也跟我去行山、拍照。
嘩!開頭真係熱到爆,個太陽唔同我地客氣呀完全,一路行一路要透大氣、撥扇、飲水仔先唔中暑咋...

難得遇到很多動物:model鳥、一大群山狗、螢光綠毛毛蟲、猴子......
siuyen遇到的是大群蚊子...真係勁多勁多蚊叮佢...肯定過30粒蚊 @@"
真可憐呀

到左望夫石,KT和siuyen兩個拍友勁拍,哈哈...KT係整唔到個心形出嚟架...
(我覺得識拍照的人好叻...因為我對呢方面真係無咩觸覺)
原來有d相機係唔駛用電的,學到新的知識了
離開我的好朋友石落山時個天真係開始黑,好有adventure的感覺啊!
然後我們去了新城市廣場,竟然蕩失左路... :p
城巿人KT和鄉下人siuyen、阿齊都唔識路
幾經辛苦先去到連城廣場士多啤梨食野...坐左好耐下,因為實在太舒服了,呵呵

我今天很高興,因為可以同親愛的朋友仔去反
又很有成功感,克服了炎熱的天氣和山頭

又:記得要打番沿途景點先:黃大仙廟車龍、郭齊家、大嚿石、回歸亭、望夫石、紅梅谷、連城
picture copied from Siuyen's Xanga
我的好朋友石--望夫石
奇怪的是我地聽到佢識叫...

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁